The Problem With Fluffies: Part 5 by FluffyOD

Part 4: The Problem With Fluffies: Part 4 by FluffyOD - Fluffy Image Self-Posting - FluffyCommunity

-unsheathes katana-
-teleports behind you-
“pssst, enjoy the comic”

Part 6: The Problem With Fluffies: Part 6 by FluffyOD - Fluffy Image Self-Posting - FluffyCommunity

61 Likes

What is that sword picture from? Because that is comically dangerous.

2 Likes

I hate to ruin the mystique, but what the hell, here’s an exclusive behind the scenes peek at the making of the comic.

20 Likes

ok thats a very clever edit lol

3 Likes

Wow, that’s one dangerous watermelon.
It had him pinned and who knows how badly he’d have been hurt if he hadn’t managed to kill it with the katana he was holding.

6 Likes

Yeah, I happen to use a pic with watermelon in my previous comic, too.

8 Likes

xD id never think of that
i guess fluffys are very watermelony in shape lol

4 Likes

Very creative lmao

4 Likes

Thanks lad.

1 Like

Glorious. One way or another, Valhalla will be packed tonight

2 Likes

Last panel takes a hard right turn lol

1 Like

Hahah, aw, and then-and then, bro, then he sliced his own belly open! :laughing: Hahahaaaah! :rofl:

2 Likes

Like @Jem-Mace said, Valhalla will be packed tonight.

2 Likes

It’s true.

2 Likes

definitely randomly racist but whatever ig

2 Likes

#1 I’m fucking black, #2, no it wasn’t, get fucked.

7 Likes

This just brings more questions

Kinda reminds of of ginger_fig’s stuff. Anyone else see what I mean?

lol

4 Likes

you love being offended on behalf of other people ?

1 Like